Google

Featurebox horny

nedeľa 29. decembra 2013

Ako originálne popriať šťastné a veselé Vianoce #2 fotky

Ahojte

Už v prvom príspevku na tomto blogu som rozoberal ako originálne popriať vašim priateľom a zákazníkom. Spomínal som, že fotky na Facebooku väčšinou nie sú zrovna tým najlepším nástrojom ako popriať šťastné a veselé Vianoce. 

Neraz viac nahnevajú a urazia ako potešia. No keď sa to urobí správne tak vedia aj potešiť, pobaviť a zdvihnúť náladu. Dnes si ukážeme tri príklady ľudí čo to urobili viac než dobre.

Majuška Geššayová


Prečo je toto prianie proste skvelé?


1. Maja nafotila vlastné foto, nepoužila  komerčný odpad z databázy fotiek (Nehovoriac o tom, že je nádherná a veľmi fotogenická žena)

2. Text priania neznie ako klišé ale cítiť na ňom, že je od srdca + ako bonus malý citát (o láske) k tomu

3. Link k songu, bez popisu, vzbudzuje zvedavosť. Samotná pieseň podporuje vianočnú atmosféru.


Najlepšie na celom prianí je, že v ňom nie je označená ani  jedna osoba a aj napriek tomu má kopu like-ov a pozitívnych komentárov.

Teraz sa pozrieme na dve "firemné" priania. Obe budú zo zábavného priemyslu. Jedno z hudobnej brandže a druhé od dua hodnotiaceho knihy (v podstate sa jedná o nekonvenčne podané recenzie)

Moja Reč



1. Znova tu máme to isté. Dokonca aj samotné logo kapely je lepšie ako akékoľvek vianočné klišé obrázky.  Stačia iniciálky a k tomu nápaditý text.

2. Samotný text je síce veľmi krátky ale presne určený pre fanúšikov skupiny. Prianie "šťastné a rapové prajú dobrí chlapci"  ukrýva v sebe dva dôležité odkazy.


Časťou "šťastné a rapové" kapela poukazuje na hudobný žáner ktorému sa venuje. 

Odsek "prajú dobrí chlapci"  naráža na názov ich trojalbumu (ako aj na to, že chalani sa nevenujú žiadnym morálnym ,ani akýmkoľvek iným, excesom)


Inferno na polici


Táto relácia venjúca sa vtipným a nekomerčným recenziám kníh to tiež vychytala. Do tretice dokázala, že ak sa trošku posnažíte tak nie je nemožné použiť Facebook na vianočné prianie, ktoré nebude otravné.

Stačí len dobrá fotka a kvalitný, na tematiku vašeho podnikania zameraný, text. Veď posúďte sami. 

1. Nedovolím si posúdiť či sa jedná o foto z databázy alebo nafotené, ale krb nápadito pripomína časť názvu relácie (inferno) a knižky objekt recenzie. 

2. Samotný text poukazuje na "boj relácie proti nekvalitnej literatúre" teda presne na to proti čomu sú zameraní aj jej diváci. 



Tak čo? Páčili sa vám tieto priania? Ak áno prosím dajte zdieľať tento príspevok.

2 komentáre:

  1. Posledná fotka by sa mi tematicky hodila k Teekanne, alebo čosi inému čajovému. To ma ako prvé napadlo, resp. hneď som sa zameral na tú šálku, čo sa na nej píše :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Môže byť :D Mne osobne sa tam ale tá šálka hodí, k dobrému čítaniu dobre padne. Alebo aj káva...škoda, že ju nepijem :)

      Odstrániť

UA-51084172-1